Zachytávanie potenciálnych zákazníkov

Zákazníci, ktorí navštevujú Vaše webstránky, sa teraz môžu automaticky ukladať do CRM v Bitrix24 prostredníctvom widgetu. Táto možnosť je automatizovaná, nie sú potrebné takmer žiadne akcie z Vašej strany.

Prvé, čo uvidí Váš potenciálny zákazník keď navštívi Vašu webstránku bude tento widget:
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 1
Nezabudnite, že vizuálnu stránku môžete meniť vo vlastnej réžii v aplikácii, prostredníctvom ktorej je Vaša webstránka vytvorená.

Ak zákazník klikne na ikonu widgetu, rozbalia sa mu 3 možnosti: online chat, formulár spätného volania a CRM webový formulár (napr. kontaktný fomrulár,...). Všetky z nich je možné konfigurovať pod položkou CRM> Website widget.
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 2
Najprv sa otvorí online chat (live chat) s predvolenou uvítacou správou.
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 3
Po odoslaní správy sa zobrazí hlavná (klientská) snímka, ktorá ho vyzve aby uviedol svoje meno:
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 4
Akonáhle začne návštevník webstránky zadávať meno, zobrazia sa ďalšie dve polia - telefón a e-mail:
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 5
Formulár, ktorý bol vyplnený, sa automaticky zobrazí vo Vašom Bitrix24 CRM. Pre nového zákazníka bude automaticky vytvorený nový záznam. U existujúcich zákazníkov budú konverzácie viazané na identifikovaný záznam (podľa mena / telefónu / emailu, ktorý uviedli pri prvej komunikácii).
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 6

Predvoľby jazyka

Môžete si vybrať jazyk, ktorý sa bude používať v odoslaných e-mailoch, keď zákazník dostane požadovaný protokol správ alebo upozornenie na novú správu.
Zachytávanie zákazníkov - obrázok 7

UŽ VIAC AKO 5 000 000 ORGANIZÁCII sa rozhodLO pre BITRIX24

Newsletter
Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info TU.
2018 © 7 Sense, s.r.o.