Horúca ponuka – Internetový obchod / Online obchod

Vytvorenie internetového obchodu na kľúč za 4 dni
  • Pohodlná platforma pre malé a stredné podniky
  • Všetko potrebné na predaj je už vovnútri
  • Integrácia platby, dodania a Bitrix24
  • Propagácia a SEO

Komu dokážeme pomôcť:

● Výrobným spoločnostiam s obmedzeným množstvom tovaru
● Spoločnostiam ponúkajúcim exkluzívne mono produkty
● Obchodom a výrobcom odevov
● Zdravotníckym centrám
● Obchodom s chovateľskými potrebami
● Reštauráciám a kaviarniam
● Cukrárom
● Výrobcom kozmetiky

Tri piliere, na ktorých sú založené naše internetové obchody:

jednoduchá editácia
budete mať k dispozícii pohodlný a intuitívny nástroj na tvorbu (CMS);
1
ľahké použitie
v maximálnej možnej miere ho prispôsobíme presne pre potreby vášho online obchodu;
2
efektivita práce
- vďaka Bitrik24 budete prehľadne sledovať objednávky a rýchlo ich posielať zákazníkom.
3

Vývoj internetového obchodu - cena

Balíky
Basic
700 EUR
Optimal
1 000 EUR
PremiumSuper
1500 EUR
DODATOČNÉ VÝDAVKY:

+ platba vo výške 100 EUR ročne za údržbu stránky v hostingu spoločnosti Tilda. Pri platbe v prvom roku – názov domény ako darček.
+ od nasledujúceho roku - platba za doménu
+ Bitrix 24

Každý manažér môže vkladať tovary. Ak však nie je k dispozícii voľný človek, radi túto prácu spravíme za my. Náklady na vloženie tovarov závisia od nákladov na prácu: či je potrebná príprava obrázkov, písanie textov a iné dodatočné práce.
Čo ešte získate:
● Pripravené šablóny dizajnu.
● Štatistické a analytické systémy
● Integrácia s Bitrick24 na zvýšenie predaja
● Prispôsobenie pre mobilné zariadenia. Predávajte na všetkých zariadeniach: počítač, tablet alebo smartfón
● Možnosť integrácie so sociálnymi sieťami
● Zasielanie e-mailov
● Pridelenie prístupových práv
● Okamžité upozornenia
● Podpora z našej strany
● Technická podpora od spoločnosti Tilda 24/7
● a mnoho ďalších užitočných funkcií
DODATOČNÉ VÝDAVKY:
  • platba vo výške 100 EUR ročne za údržbu stránky v hostingu spoločnosti Tilda Publishing.
  • Bitrix 24
  • Každý manažér môže vkladať tovary. Ak však nie je k dispozícii voľný človek, radi túto prácu spravíme za my. Náklady na vloženie tovarov závisia od nákladov na prácu: či je potrebná príprava obrázkov, písanie textov a iné dodatočné práce.
Vývoj webovej stránky s internetovým obchodom:
8 jednoduchých krokov
How it works
1
Odpovedzte na niekoľko otázok týkajúcich sa vašej spoločnosti a pošlite nám dopyt so žiadosťou.
2
Poskytnite nám schválený obsah.
3
My napíšeme Technickú špecifikáciu. Vytvoríme prototyp. Podpíšeme zmluvu.
4
Uhradenie zálohy.
5
Vykreslenie návrhu alebo rozloženia stránok podľa šablóny. Adaptívne rozloženie.
6
Testujeme, vykonávame zmeny.
7
Vy získavate plne funkčný online obchod už za 4 dni (ak je projekt menšieho rozsahu) s nastavenou poštou, systémom na príjem objednávok, analytikou, integráciou s Bitrix24 atď.
8
Prevod stránky na váš účet, dokončenie platby.
Objednať web
Zadajte Vašu požiadavku a čoskoro vás budeme kontaktovať
Meno
E-mail
Telefónne číslo
Správa
Objednať online obchod na kľúč:
ČO DOKÁŽE VÁŠ OBCHOD
Prijímať platby kartou pomocou pohodlných platobných systémov
Pripojíme jednu z najspoľahlivejších služieb k vášmu obchodu: PayPal, Robokassa, CloudPayments alebo Stripe a vaši zákazníci budú môcť bezpečne platiť za produkt alebo službu pomocou kariet Visa alebo Mastercard.

Zákazníci nájdu váš obchod pomocou vyhľadávania v Google
Máme za sebou 15 rokov úspešnej práce na trhu s internetovou propagáciou. Naše stránky sú dokonale indexované vyhľadávacími nástrojmi. Ak si okrem internetového obchodu objednáte SEO-optimalizáciu stránky, budeme môcť za obdobie 3 až 6 mesiacov vyzdvihnúť vaše stránky na najvyššie pozície v službe Google.

Všetko je k dispozícii. Pohodlné funkcie pre plnohodnotné online obchodovanie
Môžete si tovary vložiť do košíka, uviesť ich parametre, doplnkové služby (napríklad dodávka) a potvrdiť objednávku, môžete za nákup zaplatiť okamžite, alebo spraviť objednávku a zaplatiť v hotovosti pri dodaní. Po výbere požadovanej položky sa konečná cena s dodaním prepočíta automaticky.

Prijímanie platieb a dopytov od zákazníkov
Ak vaše podnikanie zahŕňa veľké množstvo dopytov denne, pričom niektorí zákazníci si objednávajú individuálnu výrobu a druhá časť kupuje hotové výrobky, pomôže vám pripojenie k systému CRM. Ten Vám umožní kontrolovať a analyzovať tok objednávok. Takisto správy o objednávkach budú posielané na váš e-mail a Telegram.

Newsletter s novinkami
Existuje možnosť zriadiť databázu automatického rozosielania noviniek, ktoré prídu vašim zákazníkom.

Jednoduchá správa obchodu vďaka katalógu produktov
Umožňuje usporiadať produkty v zozname a ľahko upravovať položky na ovládacom paneli katalógu.


Filtre a vyhľadávanie produktov v katalógu
Všetky produkty internetového obchodu je možné filtrovať podľa charakteristík, triediť alebo nájsť prostredníctvom vyhľadávacieho panela na webe. Filter produktov podľa parametrov.

Triedenie produktov a vyhľadávanie produktov
Ak testujete nový nápad a komerčný efekt ešte nie je zrejmý, môže mať zmysel spustiť testovaciu verziu webu v nástroji pre tvorbu aj bez objednávky na vytvorenie individuálneho riešenia.
Ako pracovať s leadom - obrázok 1
Zadať otázku
Nemusíte zadať objednávku, v prípade Vašich otázok sa jednoducho môžete dozvedieť viac informácií o nákladoch a termínoch realizácie Vašej požiadavky.
Newsletter
Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info TU.
2018 © 7 Sense, s.r.o.