Začnite efektívne pracovať vo Vašom Bitrix24 už za 3 pracovné dni!
Obsah balíka STANDARD: - všeobecné nastavenia CRM (meny, DPH, režim CRM, fakturačné údaje, ... atď.), - nastavenie prístupových oprávnení k CRM (5 rolí), - nastavenie polí formulára potenciálnych zákazníkov (Leads), obchodných prípadov (Deals), kontaktov (Contacts), spoločností (Companies), - vytvorenie šablón pre import kontaktov a spoločností (Contacts, Companies), - vytvorenie 3 obchodných kanálov pre prácu s obchodnými prípadmi (Deals) vrátane 3 individuálnych formulárov pre zadávanie obchodných prípadov - vytvorenie šablóny ľubovoľného dokumentu (napr. cenovej ponuky / faktúry) - nastavenie Live Chatu a CRM formulára na web (napr.: kontaktný formulár, prípadne akýkoľvek iný formulár) – následne si website widget (obsahujúci Live Chat a webový formulár) umiestnite na Váš web, - základná video ukážka práce v CRM.
Konečná cena za balík závisí od konkrétneho tarifného plánu a dĺžky zakúpeného predplatného. Pre zistenie konkrétnej ceny použite filter vyššie.
Postup implementácie: 1. Po schválení objednávky Vám vystavíme zálohovú faktúru na úhradu. 2. Po prijatí úhrady Vám zašleme pokyny a nevyhnutnú dokumentáciu k implementácii. 3. Po dodaní kompletných podkladov Vám následne zrealizujeme expresnú implementáciu do 3-5 pracovných dní, počnúc nasledujúcim pracovným dňom. 4. Po zrealizovaní a odovzdaní implementácie Vás vyškolíme v predmete implementácie a zodpovieme dodatočné otázky týkajúce sa samotnej implementácie.
Za 3-5 pracovných dní môžete začať efektívne pracovať vo Vašom Bitrix24!
Doplňujúce služby NAVIAC (platia pri zakúpení akéhokoľvek implementačného balíčka): - vytvorenie 1ks šablóny ľubovoľného dokumentu (napr. cenovej ponuky / faktúry) – 150 EUR - vytvorenie 1ks CRM formulára – 50 EUR
Zameranie: CRM
SEE ALSO sekcia
Click to order
SOUHRN VAŠÍ NEZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY: (ceny jsou uvedeny bez DPH)
Total:
Po přijetí a zpracování Vašeho požadavku Vás budeme kontaktovat.