13. CRM
Obsah školenia:
- nastavenie statusov Leads (potenciálni zákazníci) / Deals (obchodné prípady) / Cenových ponúk / Faktúr
- nastavenie výberových zoznamov - zdroje, typ kontaktov / spoločností / obchodných prípadov, počet zamestnancov, typ odvetvia, oslovenie, statusy hovoru
- nastavenie meny, krajiny, DPH
- vysvetlenie jednotiek merania, vlastností produktu
- vysvetlenie pridávania obchodných kanálov
- ukážka vytvárania vlastných polí pri Leads, Deals, Contacts, Companies
- vysvetlenie nastavenia prístupových oprávnení
- ukážka vytvorenia emailovej šablóny
- ukážka úpravy formulára lead / deal / contact / company
- ukážka produktového portfólia – vytvorenie 2 sekcií a 2 produktov
- ukážka vytvorenia webového formulára
- stručné vysvetlenie vytvárania CRM reportov
- stručné vysvetlenie a ukážka vytvárania CRM dokumentov (napr. cenová ponuka)
- ukážka importu dát (príklad Contacts)
- vysvetlenie vytvárania aktivít (stretnutie / úloha / hovor a pod.) s CRM subjektmi (ukážka na karte CRM – Deal)

Forma školenia a odhadovaný čas realizácie:
1. Workshop - 4 hodiny
2. Prednáška - 2 hodiny 15 minút

Cena školenia:
Individuálne - na základe vybraných tém, formy a miesta školenia

Viac informácií o školení
nájdete TU.
Vyberte si aj ďalšie školenia z našej ponuky:

UŽ VIAC AKO 7 000 000 ORGANIZÁCII sa rozhodLO pre BITRIX24

Newsletter
Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info TU.
2018 © 7 Sense, s.r.o.
Click to order
SOUHRN VAŠÍ NEZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY: (ceny jsou uvedeny bez DPH)
Total: 
Po přijetí a zpracování Vašeho požadavku Vás budeme kontaktovat.