Implementačný balík STANDARD
Implementácia CRM v rozsahu balíka STANDARD
od 300
od 500
Obsah balíka STANDARD:
- všeobecné nastavenia CRM (meny, DPH, režim CRM, fakturačné údaje, ... atď.),
- nastavenie prístupových oprávnení k CRM (5 rolí),
- nastavenie polí formulára potenciálnych zákazníkov (Leads), obchodných prípadov (Deals), kontaktov (Contacts), spoločností (Companies),
- nastavenie polí formulára pre zadávanie produktov / služieb (Produktový katalóg),
- vytvorenie šablón pre import kontaktov a spoločností (Contacts, Companies),
- vytvorenie 3 obchodných kanálov pre prácu s obchodnými prípadmi (Deals) vrátane 3 individuálnych formulárov pre zadávanie obchodných prípadov
- vytvorenie šablóny ľubovoľného dokumentu (napr. cenovej ponuky / faktúry)
- nastavenie Live Chatu a CRM formulára na web (napr.: kontaktný formulár, prípadne akýkoľvek iný formulár) – následne si website widget (obsahujúci Live Chat a webový formulár) umiestnite na Váš web,
- základná video ukážka práce v CRM.

Doplňujúce služby NAVIAC (platia pri zakúpení akéhokoľvek implementačného balíka):
- vytvorenie 1ks šablóny ľubovoľného dokumentu (napr. cenovej ponuky / faktúry) – 150 EUR
- vytvorenie 1ks CRM formulára – 50 EUR

UVEDENÝ IMPLEMENTAČNÝ BALÍK JE VHODNÝ PRE TIETO BITRIX24 PRODUKTY:
Click to order
Total: 
Your Name
Your Email
Your Phone

UŽ VIAC AKO 7 000 000 ORGANIZÁCII sa rozhodLO pre BITRIX24

Newsletter
Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info TU.
2018 © 7 Sense, s.r.o.